„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Úryvek z nové kapitoly

19.04.2012 13:13

Zdravím Vás všechny!

 

Původně jsem si myslela, že třeba kapitolu k Ceně odvahy stihnu dopsat, abych ji sem mohla již brzy přidat, nakonec však všechno dopadlo jinak. Jsem jako zaseknutý gramofon - ale bakalářka je opravdu náročnější, než jsem si myslela (především úpravy, než samotné psaní), navíc se k tomu ještě přidaly zkoušky na konci semestru a blížící se státnice, takže slovo "nestíhám" je ještě slabé.

 

Ale když už jsem Vás tak navnadila na pokračování, tak přidávám alespoň krátký úryvek 19. kapitoly. Kapitola zatím nemá oficiální název, a prosím Vás také o shovívavost, kdybyste v ní našli nějaké chyby. Tato část, kterou jsem přidala, a následně i celá kapitola projde ještě korekturou, která by měla vyhladit nedostatky.

 

Takže Vám přeji pěkné čtení a prosím i nadále o Vaši trpělivost. Velmi si toho vážím a děkuji za to!

 

Mějte se krásně! ;-)

 

 

Anne

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode