„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Pár informací

23.03.2013 17:51

 

Ahoj!

 

Doufám, že si pěkně užíváte první jarní dny ;) Na stránkách proběhlo pár menších změn a o nich bych Vás ráda informovala.

 

Tedy - na hlavní straně, kromě drobných změn v uspořádání, je nově zařazeno okno pro filmové tipy. Čili film, který mě zaujal a který bych Vám ráda doporučila. Vždy je pod ním procentuální hodnocení, které jsem mu udělila a také název filmu je vždy i ODKAZEM na stránky CSFD, kde si o něm můžete zjistit další informace.

 

Nově přibyl také knižní tip. Opět je pod danou knihou mé hodnocení a také odkaz na popis knihy, či přímo recenzi k ní.

 

Hned vedle budu přidávat různé menší příběhy, postřehy, obrázky nebo jiné věci do článků, které budou pro zamyšlení. Tyto články se budu snažit měnit každý týden. Pokud se k nim ale budete chtít vrátit, nebo si je zpětně projít, budou dále k dispozici v rubrice "Myslánka".

 

Na levé boční straně přibyly odkazy na nové weby, které mě zaujaly a které ráda navštěvuji. Kromě Literu, CSFD a DatabazeKnih jsou to 4 weby čtyř velmi šikovných spisovatelek (jedna z nich je i velmi dobrá recenzentka - díky které jsem dostala mnoho tipů na super knihy). Jistě budou rády, pokud k nim zavítáte ;)

 

Pod těmito odkazy máte také možnost přidat nějaký vzkaz, něco, nač se chcete zeptat, napsat rychle názor nebo něco podobného. Budu ráda, pokud napíšete a určitě Váš "vzkaz" nenechám bez odezvy ;)

 

Dále přibyla rubrika "Čtenářský deník", kde se můžete podívat na mou četbu. Kromě dvou knih (které jsem v katalogu nenalezla) je název knihy odkazem na DatabazeKnih.cz, kde se můžete, pokud Vás třeba kniha zaujme, mrknout o čem je a zjistit si další informace.

 

Co se týče Ceny odvahy, tak mě mrzí, že jsem nemohla procentuální stav 26. kapitoly dosud zvednout, ale bohužel jsem teď nenapsala ani slovo. Plně mě zaměstnávala škola a pedagogická praxe v nemocnici, takže jsem měla hlavu někde úplně jinde. Pevně však doufám, že se to spraví a během volna, které teď bude díky Velikonocím, se mi podaří kapitolu rozjet, dopsat a publikovat. Prosím však opět o Vaši trpělivost a velmi Vám za ni děkuji! ;)

 

Na stránkách ještě plánuji menší úpravy a budu Vás o nich dále informovat. Ale podotýkám, že jen menší ;)

 

Prozatím Vám přeji pěkný víkend a požehnaný vstup do Svatého týdne (týden před Velikonocemi).

 

Mějte se moc hezky!

 

Anne

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode