„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Nová kapitola

14.05.2012 00:15

 

Zdravím po velmi dlouhé době!

 

Předem Vám všem moc děkuji za svatou trpělivost, kterou se mnou máte. Opravdu si toho vážím! ;-)

Konečně mi to okolnosti umožnily a mohla jsem se vrhnout na dopsání 19. kapitoly, která se pro mě do jisté míry stala zatím tou nejnáročnější kapitolou v celém tomto příběhu. K určitým pasážím jsem se skutečně musela doslova dokopávat, protože se mi nepsaly moc dobře, především proto, že si opravdu nerada hraji na „vražedkyni“.

K tomuto příběhu nicméně patří i toto, takže jsem se tomu vyhnout nemohla :-(

 

Doufám, že se Vám kapitola bude líbit a její délka Vám aspoň trošičku vynahradí to pětiměsíční čekání.

 

Osud data přidání další kapitoly je opět ve hvězdách, jelikož mě čeká úžasná činnost v podobě učení se na státnice :-( Pokud to půjde, budu se snažit psát ve chvílích volna, ale upozorňuji, že si budete muset opět počkat :-(

 

Znovu děkuji za Vaši trpělivost a nyní už Vám jen přeji pěkné čtení ;-)

Za Vaše komentáře, připomínky, objektivní kritiku atd... budu jen vděčná!

 

Prozatím se tedy mějte krásně! :-)

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode