„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Nová kapitola + INFO

16.12.2012 08:45

 

 

Zdravím všechny čtenáře! :-)

 

Přidávám novou kapitolu podstatně dříve, než jsem sama čekala. Berte to jako předvánoční dárek ;-)

Mám pro Vás ještě pár informací a poděkování a prosbu. Přečtěte si to prosím ještě předtím, než se pustíte do samotné kapitoly nebo až po ní, záleží na Vás ;-)

 

 

Info:

Tato kapitola má 24 A4 – takže! – pokud se na to necítíte, nečtěte to nebo si čtení rozdělte na dva dny ;-) Už jsem v jednom komentáři říkala, že kapitoly dělit na části nechci, protože pro mě představují určitý ucelený celek, v němž se někam děj posune a to i po stránce psychologické. Varovala jsem Vás předem ;-) V kapitole je označeno pomyslné rozdělení, kde si to čtení můžete rozdělit, kdyby to na Vás bylo moc ;-)

 

Dále - v 20. kapitole byla upravena scéna v jezeře, takže pokud byste si chtěli přečíst novou verzi, pak můžete. Platí to zvláště pro ty, kteří si kapitolu četli první dny po zveřejnění.

 

16. kapitole byla zcela přepsána bojová scéna mezi Jeremym a Gilem. Velkou zásluhu na této úpravě má Anglokin, čímž mu touto cestou ještě jednou děkuji :-) Takže pokud byste si chtěli přečíst upravenou verzi, můžete.

 

Přidala jsem novou vizuální představitelku jedné z postav – Evelyn. Jestli Vás zajímá má představa, můžete se mrknout na Úvodní stranu "Ceny odvahy" a nebo přímo na tento odkaz: https://16e8729989.cbaul-cdnwnd.com/b98d6a6c4c33f754f085c4bdd812f56e/200000915-35d3236cd1/Evelyn.jpg

 

 

No, ale už dost těch řečí, udělejte, jak uznáte za vhodné ;-)

 

A nyní už Vám přeji pěknou dlooouhou četbu ;-)

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode