„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Mix z filmů

27.01.2011 21:16

„Naučil jsem se zpaměti ‚Black fiels cold‘. Přečetl jsem všechny knihy týkající se právní teorie, pravidel svědectví a odhalení. Ale když jsem se rozhlédl po soudní síni, uvědomil jsem si, že jsem se ještě ani nenarodil.“

 

- Rudy Baylor - Vyvolávač deště

 

 

 

 

 

"Naše láska… je jako vítr. Není vidět, ale cítím ji."


- Landon Carter - Dlouhá cesta

 

 

 


"V dešti je Bůh."


- Evey Hamond - V jako Vendeta

 

 

 

 

 

"Takhle se to dělá! Když někdo… sedí na hroudě, kterou chcete, uděláte si z něj nepřítele. Pak už máte oprávnění se jí zmocnit."


- Jake Sully - Avatar


 

 

 



"Co dělá člověka člověkem?… Nedá se to naprogramovat… nedá se to zapsat na čip… Je to síla lidského srdce. To je rozdíl mezi námi a stroji."


- Marcus - Terminator: Salvation


 

  

 

 

"Od okamžiku, kdy vetřelci přistáli, začali dýchat náš vzduch, jíst a pít, byli odsouzeni k záhubě. Po marné snaze lidstva a jeho zbraní a vynálezů je zničili nejmenší bytosti, kterými Bůh, ve své moudrosti, osídlil zemi. Za cenu miliardy mrtvých si lidstvo vysloužilo svou imunitu, své právo přežít v nekonečném množství pozemských organismů. A toto právo je naše, tváří v tvář všem protivenstvím, protože žádný člověk nežije ani neumírá... nadarmo."

- Válka světů -

 

 

 

 

 

„Když se tě zeptám na umění, uděláš mi přednášku o kdejaké knize... Michelangelo - víš o něm hodně. Znáš dílo, politické ambice, vztah k papeži, sexuální orientaci a tak dál... Ale vsadím se, že mi neřekneš, jak to voní v Sixtinské kapli... Nikdy jsi tam nestál a nedíval se na ten nádherný strop... Nikdy.
Když se zeptám na ženy, tak mi vyjmenuješ několik svých favoritek. S některými ses možná i vyspal, ale... nemůžeš mi říct, jaké je probudit se vedle ženy a být opravdu šťastný.
Myslíš si... že jsi drsňák a když se zeptám na válku, ocituješ mi Shakespeara „zas do průlomu, drazí přátelé“... ale nic o ní nevíš... Nikdy jsi nedržel kamarádovu hlavu... a nedíval ses do jeho očí, které tě prosí o pomoc.
Zeptám se na lásku a zarecituješ sonet, ale nikdy se ti nestalo, že bys pohlédl na ženu... která by tě okamžitě okouzlila... a ty bys věděl, že Bůh ji stvořil kvůli tobě, že ji stvořil, aby tě zachránil. Nevíš, jaké je být jejím andělem, dát jí lásku a všechno s ní protrpět... i rakovinu... až do konce... A nevíš co to je bydlet dva měsíce v nemocničním pokoji a držet ji za ruku, protože doktoři ti vidí na očích, že návštěvní hodiny pro tebe neplatí.
Nevíš co to je ztráta, protože tu poznáš, jedině když máš někoho radši než sám sebe... Pochybuju, že bys měl odvahu tolik milovat.
Bohužel... ty nejsi chytrý a sebevědomý chlap... Jsi namyšlený k smrti vyděšený fracek... Ano, jsi génius, to je pravda.
Málo kdo z lidí ti dokáže porozumět. Ale ty si myslíš, že o mně víš všechno, protože vidíš můj obraz a hned rozebereš celý můj život... Že jsi sirotek... Ty si myslíš, že bych se dozvěděl o tom, jak těžký máš život, jak se cítíš a kdo jsi z Dickensonova Olivera Twista? Je ten román o tobě?... Takže... na tvoje moudrosti kašlu a víš proč? Nedovím se od tebe nic víc než se dočtu v kdejaké pitomé knize... Ledaže bys mluvil o sobě, co jsi zač. To mě zajímá. To beru... Ale to by se ti nelíbilo. Asi bys neměl o čem mluvit... Čekám na tvůj tah.“

- Sean Maguire - Dobrý Will Hunting
 

 

 

 

„Když ti vezmou něco, co miluješ… chceš znát pravdu.“


- Jason Bourne - Bournův mýtus
 

 

 

 

Do tmy, která mě halí,
černé jak peklo od pólu k pólu,
šeptám dík tomu, čím Bůh může být,
za svou duši nepřemožitelnou.
Lapen do spárů okolností
nevzpíral jsem se ani nekřičel:
pod bičem krutého osudu
s hlavou zkrvavenou, leč stále vztyčenou.

Za tímto místem hněvu a slz
jen hrůza ze stínů čeká nás.
Přesto však, děsivý přízrak let,
nachází a najde mě, beze strachu.
Nesejde na tom, jak úzká je brána,
jak cesta k ní trnitá trestem,
já jsem pánem svého osudu,
já jsem své duše kapitán.

William Ernest Henley - Invictus

 

 

 

„Když někoho miluješ, neměl bys být sobecký, ale dát mu všechno, co si přeje.“

- Zákon přitažlivosti -

 

 

„Kdybys poznal, že světlo svíčky je oheň, potom by jídlo bylo uvařené.“

- Oma De-Sala – Hvězdná brána (díl: Dlouhá cesta)

 

 

„Vesmír je nekonečný a my jsme tak nepatrní. Existuje pouze jediné, co dokážeme opravdu ovládat: zda jsme dobří nebo špatní.“

- Oma De-Sala – Hvězdná brána (díl: Dlouhá cesta)

 

 

„Není důležité, co o nás říkají druzí lidé, ale co si o sobě uvnitř myslíme sami.“

- Horatio Caine – Kriminálka Miami

 

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode