„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

Konečně!!! - Nová kapitola

07.08.2012 00:46

 

Moc zdravím Vás všechny trpělivé a přesto nedočkavě vyhlížející další díl.

Je tady :-)

 

Předně bych chtěla poděkovat všem, kteří si na mě vzpomněli během minulých měsíců. Státnice jsme díky Pánu Bohu zvládli všichni ;-) A díky i Vám za vzpomínku :-)

 

Mrzí mě, že jsem nebyla schopná kapitolu přidat dříve, ale doufám, že mi to opět prominete, hlavně kvůli tomu, že je tato kapitola ještě delší, než ta předešlá. Chtěla jsem ji rozdělit na dvě části, nakonec jsem si to však rozmyslela.

 

Mám pro Vás 2 zprávy týkající se příběhu. Nevím, zda je ta první dobrá nebo špatná – to budete muset posoudit sami ;-) Kromě toho, že jsem byla opravu vyřízená po tom všem, a nebylo mi vždy do psaní, tak mi to tak dlouho trvalo také proto, jelikož jsem uvažovala o celkovém rozvržení příběhu a musím přiznat, že jsem poněkud změnila plány.

Příběh ukončit chci, ale došla jsem k závěru, že bude delší, než jsem předpokládala. Myslela jsem, že už jsme v polovině, jenže díky své hlavě a chuti se rozepisovat a nedat žádnému z hrdinů nic zadarmo, jsem si konečně naprosto ujasnila, kudy se bude další děj ubírat.

Takže… těm, kteří čekali už blížící se konec, tak těm se omlouvám. Těm, kterým nevadí strávit s Carou, Jeremym, Marcusem a dalšími ještě delší cestu, tak těm předesílám, že doufám, že to bude stát za to, jelikož jsem si na chudáky připravila kruté rány osudu :-(

 

Druhá zpráva - pokud by Vás to zajímalo, tak jsem nalezla dalšího "vizuálního" představitele jedné z postav příběhu. Můžete se na něj podívat zde, úplně na konci stránky: https://zefill.webnode.cz/tvorba/pribehy/cena-odvahy/

 

 

I nadále Vás však prosím o trpělivost. Na další kapitole začnu pracovat již v nejbližších dnech ;-)

 

Pevně doufám, že se máte dobře a užíváte si pěkného počasí :-)

Přeji Vám tedy už jen krásný srpen a pěknou četbu. Za Vaše názory budu vděčná, díky :-)

 

Mějte se ;-)

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode