„Fantazie je důležitější než informace.“ A.E.

24. KAPITOLA

13.01.2013 17:25

 

 

Ahojte,

 

ačkoliv je zkouškové v plném proudu, chuť do psaní přece jen také vítězila a tak přidávám novou kapitolu :-) Zase dlouhou – 21 A4 upozorňuji dopředu ;-)

Doufám, že si tento (a následující díl) opravdu užijete, a to hlavně proto, že mi daly opravdu zabrat. Byla bych Vám proto vděčná za názory, abych mohla případně něco upravit a doladit.

 

Velké poděkování tentokrát patří mé sestře, která mě svým zcela upřímně-sesterským komentářem probrala z naprosto mimózních věcí, které jsem v této kapitole na začátku měla. Díky, zlatko! :-)

 

Vím, že někteří z Vás to nepreferují nebo to ignorují, ale k této kapitole jsem přidala i hudební doprovod. Opravdu mi při psaní dost pomohl, a kdybyste si chtěli poslechnout, jaké písně mi k určitým scénám v této kapitole podtrhovaly děj, pak můžete.

Jsou to hned dvě skladby, v textu označené, takže si je k tomu můžete pustit. Hodí se na to nejen hudbou ale i víceméně textem, což mě samotnou příjemně překvapilo :-)

 

A malá poznámka nakonec: jak si již někteří z Vás všimli, tak jsem na hlavní stránku svého webu přidala druhou anketu, v níž, pokud chcete, můžete vyjádřit svůj názor na to, jaký osud byste přáli Marcusovi.

 

Přeji Vám hezkou četbu a mějte se ;-)

 

 

 

Anne

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode